عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1136
نویسنده : HCW

برنامه های خیلی زیادی برای بازیابی پسوردهای ذخیره شده در ویندوز وجود دارد که هر کدام در جای خود معایب و محاسنی دارد اما هیچ کدوم این برنامه ها windows expert tool 4.6.0 نمیشود

windows expert tool 4.6.0 برنامه ای که برای بازیابی کلمه عبور  و پسوردها و سریالها در تمام ویندوز ها مورد استفاده قرار می گیرد.

windows expert tool یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه شناسایی و بدست آوردن تمامی پسوردهای موجود در ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی پسوردهایی را که قبلا از آنها استفاده می کردید و فراموش کرده اید را شناسایی و برنامه هایی را که بر روی ویندوز شما وجود دارند پسوردهایشان را بیابید.

كافيه windows expert tool 4.6.0را بدون نیاز به نصب اجرا و یک دکمه را فشار دهید تا تمام یوزر نیمها و پسوردهای ذخیره شده را از قلب ویندوز بیرون بکشد و انها را به شما نشان دهد.



:: موضوعات مرتبط: هك , آموزش نرم افزار , ,
تاریخ :
بازدید : 766
نویسنده : HCW

وقتی شما پسورد ورود به ویندوز را فراموش کردید و یا بخواهید از رمز عبور ویندوزی را به هر دلیلی هک و بدون دانستن پسورد وارد ویندوز مورد نظر شوید

 

Windows Password Unlocker Enterprise یک برنامه کم حجم  برای عبور از پسورد ویندوز  7/Vista/XP/2008/2003/2000

این برنامه به شما اجازه می دهد تابا رایت ان بر روی CD / DVD و یا USB فلش درایو  رمز عبور ویندوز را دوباره بدست اورید و یا حذفش کنید

برخی از ویژه گیهای "Windows Password Unlocker Enterprise"

+ حذف کردن پسورد مدیر سیستم و دیگر یوزرها
+ عوض کردن پسورد مدیر سیستم و دیگر یوزرها
+ ایجاد مدیر جدید و  و از قفل در اوردن کامپیوتر
+ پشتیبانی ویندوزهای 7/Vista/XP/2008/2003/2000
+حذف و یا عوض کرده پسورد ویندوز توسط CD/DVD/USB
+با کارکردی خیلی ساده و مبتدیانه
+پشتیبانی از مارک های مختلف از کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ ها و رایانه های شخصی



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
:: برچسب‌ها: هک ویندوز-حذف پسورد-هک-اموزش هک ویندوز ,
تاریخ :
بازدید : 518
نویسنده : HCW

فعال کردن اخطار از طریق پیامک برای حساب گوگل در صورت تغییر رمز و یا ورود مشکوک

اگر دارای حساب گوگل هستید حتما  می دانید که این سرویس دارای تاییدیه ۲ مرحله ای است و با این قابلیت می توانید از سرقت رفتن حساب خود جلوگیری کنید.
با فعال کردن این قابلیت گوگل هنگام تغییر رمز و یا ورود مشکوک به حساب یک پیام کوتاه برای شما ارسال می کند تا از وقوع هر گونه خسارتی جلوگیری کند.همچنین این قابلیت برای ایمیل هم وجود دارد یعنی این که اخطار را گوگل از طریق یک ایمیل به شما هشدار میدهد ولی از طریق پیامک کارآمد تر است زیرا ممکن است زمانی شما آنلاین نباشید و از ایمیل خود خبری نداشته باشید ولی با فعال کردن این عملکرد برای تلفن همراه شما همیشه و همه جا از حساب خود خبر دار هستید.اخطار از طریق ایمیل به صورت پیش فرض برای شما فعال است ولی برای پیامک شما باید به صورت دستی عمل کنید.

که در ادامه اموزش داده شده است



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
تاریخ :
بازدید : 653
نویسنده : HCW

گاهی اوقات به هر دلیلی لازم است شما از فعالیتهای یک سیستم اگاهی پیدا کنید بدون اینکه به ان سیستم دسترسی مستقیم داشته باشید  بتوانید از تمام کارها و فعالیتهایی که کاربران روی ان سیستم انجام می دهند ببنید و ان سیستم را از راه دور بصورت مخفی ردگیری کنید.

The Best Keylogger یکی از کی لاگر های پیشرو و قدرتمند در دنیا می باشد که دارای ویژگی هایی مانند تکنولوژی آخرین ورود پیشرفته به سیستم و ارسال گزارشات از طریق ایمیل است. این نرم افزار تمامی کلیک های ماوس، برنامه ها، پنجره ها، وب سایت ها، ایمیل های ارسالی و دریافتی، مکالمات چت، وقایع سیستم، اسناد چاپ شده، فایل های استفاده شده و صفحه مانیتور و keystrokeها را ثبت می کند.
لازم به ذکر است این نرم افزار کاملا مخفی خواهد بود و در بخش system try و msconfig قابل مشاهده نیست و همچنین بخش remove program ویندوز دیده نخواهد شد و تمامی تنظیمات از صفحه اصلی نرم افزار که محافظت می شود ، قابل انجام است. همچنین این نرم افزار توانایی محدود سازی کاربران عمومی از نظر دسترسی های مختلف را دارا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار The Best Keylogger 3.54 Build 1000:

- تهیه اسکرین شات از فعالیت های کاربران 
- ضبط فعالیت های پرینتر ، موس ، کیبرد ، نرم افزارها و…
- ضبط تمامی فرایندهای انجام شده مانند کپی پیست ، دریافت ایمیل ، دانلود ، آپلود و…
- محافظت از نرم افزار توسط پسورد
- فعالیت کاملا مخفی نرم افزار و عدم نمایش در بخش system try و msconfig
- توانایی ارسال تمامی فرایندهای ضبط شده به ایمیل دلخواه
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

            The Best Keylogger 3.53 Build 1009 برنامه جاسوسي



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
تاریخ :
بازدید : 877
نویسنده : HCW

با یاد گیری این مقاله شما میتونید یک درایو از سیستم قربانی رو به وسیله نت بایوس Share کنید و هر کاری که خواستید توی اون درایو انجام بدید ( فایل بذارید ، بردارید ، پاک کنید و ... )


 



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
تاریخ :
بازدید : 611
نویسنده : HCW


گویا آی تی: شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

رخنه ها و مسایل امنیتی، انگار بخشی جدایی ناپذیر از محصولات این شرکت شده اند و همچون غولی شکست ناپذیر، در برابر عظمت آن قد برافراشته اند. برای اثبات این ادعا، کافی است که مراحل زیر را اجرا کرده و فقط در چند مرحله، با گذشتن از کلمه عبور ویندوز، حتی به بازیابی دوباره آن اقدام نمایید:

ابتدا DVD ویندوز ۷ را در داخل درایو کامپیوتر قرار داده و با restart نمودن سیستم، آن را از روی DVD راه اندازی کنید. پس از بالا آمدن صفحه نصب ویندوز، دکمه Next را زده و در پنجره بعدی، گزینه Repair your computer را انتخاب نمایید.



سپس در پنجره باز شده، پس از انتخاب سیستم عامل، دکمه Next را زده و در صفحه بعدی، بر روی گزینه Command Prompt کلیک کنید.



پس از اجرا شدن برنامه cmd، باید از فایلی که قرار است برای ورود به ویندوز دستکاری شود، در محل دیگری نسخه پشتیبان بگیرید. برای انجام این کار، دستور زیر را تایپ کنید:

copy c:windowssystem32sethc.exe c



حالا فقط کافی است که فایل اجرایی cmd را کپی کنید. برای این کار، از دستور زیر استفاده نمایید:

copy c:windowssystem32cmd.exe c:windowssystem32sethc.exe


آنگاه، برنامه cmd را بسته، دکمه Restart را از پنجره جاری، انتخاب نموده و اجازه دهید تا به صورت عادی، ویندوز بارگذاری شود. هنگامی که صفحه خوش آمد گویی و در خواست کلمه عبور را مشاهده کردید، دکمه Shift صفحه کلید را ۵ مرتبه بفشارید تا پنجره command prompt در حالت مدیر سیستم، نمایش داده شود. 



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
:: برچسب‌ها: هک ویندوز سون-ویندوز7-هک پسورد ,
تاریخ :
بازدید : 626
نویسنده : HCW

        

يك وابسته است يك سيستم كه به يك دسترسي پيدا مي‌كند(دور) سرويس روي كامپيوتر ديگر به وسيله مقداري شبكة‌تا حدي. دوره از وسائل ريشه گرفت كه مستعد به برنامه‌هاي خوداتكا خودشان مدوام نبودند اما با با كامپيوترهاي دور از طريق مقداري شبكه مي‌توانستند عمل متقابل بكنند. اين ترمينال‌هاي لال موكلان كامپيوتر بزرگ اشتراك زماني بودند. موكل-هنوز خدمتكار روي اينترنت امروز را به كاررفته است، يك استفاده‌كننده جايي كه به يك خدمت را ممكن است وصل بكند عمل كردن روي يك دستگاه دور. يك خدمتكار است يك كاربرد نرم‌افزار كامپيوتر كه مقداري كار را از طرف استفاده‌كننده‌ها انجام مي‌دهد. معمولاً اين پرونده را تقسيم شده است خدمت كردن به، اجازه‌دهنده استفاده‌كننده‌ها به فروشگاه و دسترسي روي يك كامپيوتر مشترك را بايگاني مي‌كند؛ و كاربرد خدمت مي‌كند، نرم‌افزار جايي كه يك برنامة‌كامپيوتري را مي‌دود كه مقداري كار را براي استفاده‌كننده‌ها انجام مي‌دهد. اين معني اصلي دوره است. تار، پست و بانك اطلاعاتي خدمتكارها آيا است دسترسي چه بيشتر مردمي اينترنت استفاده‌كننده وقتي كه. حالا همچنين قبلاً دوره است كامپيوتر فيزيكي را معني مي‌دهد نرم‌افزار در كدام مي‌دود. نرم‌افزار خدمتكار اصلاً روي يك كامپيوتر بزرگ را قرارداده‌شده مي‌بود يا كامپيوتر كوچك. بيشتر اينها به وسيله كامپيوترها را جانشين شده بوده‌اند ساخته‌شده يك نسخة‌قوي‌هيكل‌تر را از استفاده بكند تكنولوژي ريزپردازنده كه در كامپيوترهاي خصوصي را به كاررفته است و دوره(خدمتكار) آيا ريزپردازنده را پذيرفته بود شرح بدهد-مبني بر دستگاه‌ها تعيين‌شده براي اين مقصود. يك مسير بوده است كه به رمز بالاي از ميان لايه‌ها دور از سيستم عامل حركت مي‌دهد، ترك كردن يك تخم كوچكترين. معمولاً راه دستيابي بيشتر سيستم عامل را قرار است پياده بكند در استفاده‌كننده را كار بكند به جريان بياندازد. براي مثال، به يك خدمت را از قبيل خواندن يك بلوك يك پرونده درخواست مي‌كند، يك جريان استفاده‌كننده-جريان موكلي درخواست را به يك جريان خدمتكار مي‌فرستد. بنابراين جريان خدمتكار كار را انجام مي‌دهد و پاسخ را پس مي‌فرستد. در تصوير شمارة‌، تخم ارتباطات را ترتيب مي‌دهد بين موكل به جريان بياندازد و خدمتكارها.

 

  مدل موكلي خدمتكار

 

با جدا كردن سيستم عامل در دو بخش، يك كه موكل را ترتيب مي‌دهد به جريان مي‌اندازد و يك كه خدمات را ترتيب مي‌دهد، به يك سيستم عامل منتج مي‌شود شايسته كوچك و اداره‌كردني. اگر در نتيجه در صورت وقوع مقداري كوتاهي، بنابراين شايد به خاطر يك ويروس فقط قسمت‌هاي ساختگي دستگاه به جاي اينكه تمام را دستگاه رنج ببرد. يك مزيت به علاوه اين موكل-مدل خدمتكار سازگاري‌اش براي استفاده كردن در توزيع كردن دستگاه‌ها است، تصوير شمارة‌را مي‌بيند.


 



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
:: برچسب‌ها: , هكClient-Server ,