عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 884
نویسنده : HCW

با یاد گیری این مقاله شما میتونید یک درایو از سیستم قربانی رو به وسیله نت بایوس Share کنید و هر کاری که خواستید توی اون درایو انجام بدید ( فایل بذارید ، بردارید ، پاک کنید و ... )


 



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
تاریخ :
بازدید : 618
نویسنده : HCW


گویا آی تی: شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

رخنه ها و مسایل امنیتی، انگار بخشی جدایی ناپذیر از محصولات این شرکت شده اند و همچون غولی شکست ناپذیر، در برابر عظمت آن قد برافراشته اند. برای اثبات این ادعا، کافی است که مراحل زیر را اجرا کرده و فقط در چند مرحله، با گذشتن از کلمه عبور ویندوز، حتی به بازیابی دوباره آن اقدام نمایید:

ابتدا DVD ویندوز ۷ را در داخل درایو کامپیوتر قرار داده و با restart نمودن سیستم، آن را از روی DVD راه اندازی کنید. پس از بالا آمدن صفحه نصب ویندوز، دکمه Next را زده و در پنجره بعدی، گزینه Repair your computer را انتخاب نمایید.



سپس در پنجره باز شده، پس از انتخاب سیستم عامل، دکمه Next را زده و در صفحه بعدی، بر روی گزینه Command Prompt کلیک کنید.



پس از اجرا شدن برنامه cmd، باید از فایلی که قرار است برای ورود به ویندوز دستکاری شود، در محل دیگری نسخه پشتیبان بگیرید. برای انجام این کار، دستور زیر را تایپ کنید:

copy c:windowssystem32sethc.exe c



حالا فقط کافی است که فایل اجرایی cmd را کپی کنید. برای این کار، از دستور زیر استفاده نمایید:

copy c:windowssystem32cmd.exe c:windowssystem32sethc.exe


آنگاه، برنامه cmd را بسته، دکمه Restart را از پنجره جاری، انتخاب نموده و اجازه دهید تا به صورت عادی، ویندوز بارگذاری شود. هنگامی که صفحه خوش آمد گویی و در خواست کلمه عبور را مشاهده کردید، دکمه Shift صفحه کلید را ۵ مرتبه بفشارید تا پنجره command prompt در حالت مدیر سیستم، نمایش داده شود. 



:: موضوعات مرتبط: هك , ,
:: برچسب‌ها: هک ویندوز سون-ویندوز7-هک پسورد ,
تاریخ :
بازدید : 674
نویسنده : HCW

براي دانلود به ادامه مطلب برويد


تاریخ :
بازدید : 715
نویسنده : HCW


 

هکرها با استفاده از این سرویس که به تازگی راه اندازی شده است می توانند کلیه ی اطاعات شما را که در حال ارسال و یا دریافت ان می باشد را به سرقت ببرند و اینترنت بصورتی کاملا نا امن جلوه نماید . زیرا با می توانند با استفاده از امکاناتی که به انها داده می شود ایپی شما را وارد نمایند و منتظر بمانند تا شمار به ارسال اطلاعات اقدام نمایید و هر چه میفرستید و یا میگیرین یک نسخه نیز برای هکر نیز ارسال شود . از این باید مواظب بود و تنها راهی که در حال حاظر می توان با آن مقابله کرد تهیه ی قفل برای اطلاعات می باشد . توجه کنید هیچ انتی ویروسی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی این سرقت اطلاعات را بگیرد زیرا از سیستم شما کسی چیزی بر نمی دارد که انتی ویروس شما بتواند آن را بگیرد . برای درک بهتر با یک عکس شروع به این بررسی این روش هک می نماییم .

 
:: برچسب‌ها: هك ,

تاریخ :
بازدید : 1009
نویسنده : HCW

بدين منظور مي توانيد از سايت هاي مختص اينكار استفاده كنيد  

 ebuddy.com            

www.iloveim.com

webmessenger.yahoo.com

موفق باشيد .

منبع:(http://(www.striker.blogfa.com

 


تاریخ :
بازدید : 444
نویسنده : HCW

استارت سريع 

اگر عمل Shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدی، برای اينكه هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه Scandisk استارت می شود كه مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اينكه از اجرا شدن Scandisk جلوگيری كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد: