پاك كردن ID از add ليست ديگران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 582
نویسنده : HCW

این روش زمانی کارآمد است که کاربر می‌خواهد از اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نماید و نیازی به فضای خالی آن ندارد.

گفتنی است، قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش وجود دارد و برای این کار، کاربر بر روی درایو فلش راست کلیک کرده و گزینه Properties را برگزیند و در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کند.

حال باید در قسمت run فرمان Cmd را تایپ کرد و در این قسمت توسط فرمان Fsutil یک فایل با حجم دلخواه ایجادکرده، بدین منظور فرمان fsutil file createnew F:IamDummy 1300594688 را وارد کرده و کلید Enter را فشار دهد.

 

کاربر باید به جای عدد مذکور میزان فضای خالی در فلش مموری خود و به جای درایو F، درایوی را که معرف فلش مموری خود را وارد کنید و منتظر بماند تا فایلی با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب این نام دلخواه بوده و می‌توان یک نام دیگر را برگزید.

گفتنی است، اگر کاربر دوباره میزان فضای خالی در فلش خود مشاهده کند، خواهد دید که عدد صفر نمایش داده می‌شود و این بدین معنی است که حتی یک بیت هم فضای خالی در فلش کاربر موجود نیست.

لازم به ذکر است که کاربر باید درون فلش خود یک فایل txt جدید ایجاد کند و متنی را به اندازه یک کاراکتر درون آن تایپ و آن را ذخیره کند، مشاهده خواهد شد که با پیغام کمبود فضا مواجه می‌شود و زمانی که خطر مواجه با ویروس‌ها برطرف شد، می‌توان فایل ساخته شده Iamdummy یا هر نام دیگر را از حافظه فلش پاک کند.

در ادامه به ارائه روشی دیگر می‌پردازیم. برنامه ThumbScrew را دانلود کرده و در فلش ذخیره کنید. اگر فلش را به سیستمی متصل کرده که احتمال آلودگی آن بالا است و کاربر نگران ویروسی شدن فلش خود می‌باشد. برنامه را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون Read Only در این راستا فلش کاربر فقط قابل خواندن می‌شود.




:: برچسب‌ها: پاک کردن id-پاک کردن ای دی از لیست دیگران-id-hack-هک ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: