توجه هك نشويد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 714
نویسنده : HCW

اینترنت پرو ویدر : محل سروری می باشد که اطلاعاتی که شما می خواهید به آن وارد نمایید یا خارج نمایید باید به آن انتقال پیدا نمایید . برای مثال شما می خواهید یک فایل از سایت بامزی نت دانلود نمایید . بعد از وارد شدن این این سایت و انتخاب فایل ( فایل دقیقا بر روی سرور سایت که همون پروویدر است ) قرار دارد .

 

ماهواره :  فایلی که شما درخواست نموده اید از طریق سرور به ماهواره ارسال می شود . دوستان توجه داشته باشین که فایلها در مقایسهای کوچک و محلی با سیم رد و بدل میشود بطور مثال اگر شما در یک شهری هستین مثل تهران و ای دی اس ال دارین شما با سیم تا ای اس پی خود با سیم متصل هستین و خود ای اس پی شما با دیش های ماهواره به ای اس پی های محلی رده بالاتر مثلا کل ایران و ایران از طریق ماهواره با کلی دنیا در ارتباط است و این همیشه ثابت نیست زیرا ممکن است یک سرویس دهنده حتی در کل کشور با سیم با یکدیگر وصل باشند و با توجه به تکنولوژی ان کشور این رده بندی متفاوت است .

 

دیش یا گیرنده یا انتن ستلایت : امواجی که از طریق ماهواره مرحله ی قبلی ارسال می شود با یک چیزی باید دریافت شود هر شی که بتواند ان امواج را دریافت کند به ان گیرنده می گویم حال می تواند دیش و ال ان بی باشد یا می تواند یک انتن هوایی ساده باشد .

 

ستلایت مودم : خوب امواج را ما گرفتیم یک به صورت یک سری فرکانس و نویز هستن ما قدرت اینکه انها را تفصیر نماییم نداریم . پس نیاز به یک قطعه داریم که بتواند ان را برای ما ترجمه نمایید . به همین منظور از یک مودم ماهواره استفاده می نماییم . البته رایج ترین این وسیله است و می توان از وسایل دیگر نیز استفاده کرد .

 

 کامپیوتر : توسط مودم اطلاعات دریافت شد این اطلاعات باید به یک وسیله ای انتقال پیدا کنند تا بتوان از انها بهره مند شد که رایج ترین این وسایل رایانه است .

 

در این مقاله بصورت قدم به قدم  مراحلی که یک هکر برای سرقت اطلاعات را باید انجام دهد را بررسی کردیم . البته خوشبختانه یک سری از نرم افزار حالت کد کردن اطلاعات را دارند . بطور مثال وقتی شما یک پی ام در یاهو مسنجر ارسال می نماید در کامپیوتر شما کد می شود و در کامپیوتر شخص مورد نظر این کد باز می شود و در بین راه اگر یک هکر اطلاعات را بدزدد نمی تواند از آنها استفاده نماید البته اگر حرفه ای باشد می تواند ان را رمز گشایی کند .

 

ولی یکی از مهترین و خطرناکترین ها بی شک ارسال ایمیل میباشد که یک هکر مثل اب خوردن اطلاعاتی که شما ایمیل می کنید ، مخصوصا بصورت یک فایل پیوست ( اتچ ) به راحتی ان را به سرقت می تواند ببرد و چاره ی جلوگیری از سوء استفاده هکرها کد کردن یک عکس یا فایل پیوستی است که شما می خواهید ارسال نمایید و یکی از راحترین و ساده ترین ابزار برای این عمل این است که شما فایل را زیپ نمایید و یک پسورد که بیشتر از 6 کاراکتر باشد بر روی ان قرار دهید . 6 رقم و زیر 6 رقم با کامپیوترهای معمولی قابل پیدا کردن می باشد .

 

 سوال : از کجا و به چه شکل یک هکر اطلاعات یک شخص بطور مثال اقای حامد محمدزاده را تعیین کند که بتواند اطلاعات را سرقت کند .

 

1 - در ابزارهایی که بر روی سیستم وجود دارد شما می توانید با تنظیمات به برنامه بگوید که فقط هر انچه از آیپی .... وارد یا خارج می شود را یک نسخه هم برای من ارسال کن .




:: برچسب‌ها: هك ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: