چگونه تروجان های مخفی را به صورت دستی ردیابی کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 681
نویسنده : HCW

شما هم نگران این هستید که علی رغم استفاده از برنامه های امنیتی ممکن است تروجان، ویروس یا کی لاگری روی سیستم تان مخفی شده باشد و در حال جمع آوری و ارسال اطلاعات تان برای هکرها باشد؟ خب، اگر شما هم جزو گروهی هستید که در چنین موقعیتی هستند، بهتر است با همراهی ما در این مقاله کوتاه، نگرانی را از خود دور کنید.

تنها کافی است با کمک نرم افزار امنیتی با نام Process Revealer به مقابله با این مخفی کاری ها رفته و همه فرآیند ها و پردازش های مخفی درون سیستم تان را پیدا کنید.

نسخه رایگان Process Revealer، یک برنامه آشکار ساز پروسه های مخفی سیستم است که فرآیندهایی را که از برنامه های عادی مانند ویندوز تسک منیجر مخفی می مانند، کشف کرده و به نمایش می گذارد. این برنامه جزئیات کاملی را در خصوص هر پروسه در حال اجرا بر روی کامپیوتر شما فراهم آورده و به شما کمک می کند که بفهمید این فرآیند متعلق به یک برنامه بداندیش و خرابکار است یا خیر. برنامه هایی که در سیستم به صورت مخفی اجرا می شوند و در ویندوز تسک منیجر ممکن است دیده نشوند، در این برنامه به صورت خودکار مشخص شده و قرمز رنگ می شوند تا شما به راحتی بتوانید آنها را تشخیص دهید.  آنگاه تنها با یک کلیک از درون برنامه Process Revealer می توانید آن پروسه را حذف کرده و از شر آن خلاص شوید.

منبع: hcw




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: